Resultat från igår

L:B (90cm, förklassen): Allt kändes verkligen jättebra och hon hoppade helt fantastiskt! Jag kände att hon lyssnade väldigt bra så jag kunde ta tillbaka och trycka framåt när det behövdes :) Vi fick tyvärr ett pet på sista hindret i omhoppningen som var en oxer. Det gick lite för fort och jag tog inte tillbaka riktigt så hon peta med bakbenet, men jag är jättenöjd ändå! Vi kom precis utanför placering och om vi inte hade petat så hade vi kommit 2:a :) Verkligen jättenöjd med denna klass!
L:B (90cm, laget): Även här gick det jättebra och jag kände att Märta lyssnade bra på mig. Det blev felfritt i grundomgången för alla i laget förutom Moa som red Valle som är en hingst. Han bockade så mycket, så det blev ett tidsfel, men Moa kämpade riktigt bra för att få igenom honom så det var verkligen bra gjort! Men alla i laget var felfria på hinder :) I omhoppningen gick vi också nolla allihop och gjorde det bra så det blev en andraplats! :D Vi var endast en sekund ifrån att vinna :p


Jag är verkligen jättenöjd över helgens tävling och jag hoppas att det kommer gå lika bra nästa gång! :D♥

Bilder från tävlingen!

Malva och Brimstone



Märta och jag




Moa och Valle




Jossan och Barbie




Hela laget




Kommentarer
Postat av: Klara

Grattis!:*<33333

2012-05-06 @ 14:12:08
Postat av: Moa Christensen

Vi är det bästa laget, vi tar hem det helt till nästa omgång!:D<3

2012-05-06 @ 21:55:35
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0