Märtis♥

Förut red jag Märta och det blev en skogstur :) Hon var väldigt pigg och tyckte att det var så himla kul! :D Jag lät henne galoppera på lite som hon ville när det var galoppsträckor för jag kunde inte få stopp på henne så det var ju inte mycket att göra, och vilken fart det blev! Haha hon tyckte verkligen att det var superkul! Allt gick jättebra osv det var bara det att när vi kom till bäcken så hade Jossan redan hoppat över med Barbie så Märta blev lite stressad och började galoppera innan så jag slog i huvudet i hennes nacke för hon tog värsta hoppet, men det gick bra som tur var, varken Märta eller jag gjorde oss speciellt illa utan jag fick bara lite ont i huvudet ;)

Kommentarer
Postat av: Julia - en ponnyryttare♥

Din blogg är sjukt söt , Underbar och mysig att läsa tummen upp! :D<3

2012-09-04 @ 21:51:39
URL: http://eliteponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0