Utvecklingssamtal

Efter skolan så åkte jag in till stan och Linnéa åkte samma buss så jag pratade lite med henne :) Men sen så kom Klara och då så köpte vi present åt farmor som fyller år på fredag. Sen fikade vi på Lilla Hem och sen väntade vi på att pappa skulle komma och hämta oss. Jag köpte en lila tröja, rosa nagellack och lösnaglar. Ingen ridning idag heller för pappa stannade och pratade med Matte (Klaras pappa) så vi åkte inte därifrån förrän 6 ungefär. Men det var ju bra för då fick jag ju va med Klara en stund till :D<333 Imorgon så har jag utvecklingssamtal kl 5 så jag måste sitta i skolan och vänta från klockan 14:20 :s Men jag åker nog in till stan eller nåt bara för att ha något att göra :) Men troligtvis så kommer jag plugga mest eftersom vi har fysik prov nästa vecka :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0