Träningen

Träningen gick jättebra i början, och Nina red även Märta en liten stund och då gick hon ännu finare sen! När vi började hoppa så gick det också jättebra! Men mot slutet när vi skulle hoppa bana så gick allt bra tills vi kom till kombinationen för då stannade hon, fast det var mitt fel! Efter det så kom jag på 4,5, 6a och 6b. 5:an var en oxer och då bara sluta jag rida så då stannade hon där också. Sen red jag alla dom igen och då stannade hon på 4:an, och samma sak där, så red jag inte som jag skulle. Sen kom jag på det igen och då kom vi bra och så men då hade Märta kommit på att hon kunde stanna och gjorde det. Men sen kom vi på 4, 5, 6a och 6b en gång till och det gick jättebra då! Jag vet inte riktigt hur jag tänkte idag, jag bara slutade rida så jag tycker verkligen synd om Märta! För hon var jätteduktig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0