Fina ponny<3

Nu är vi påväg hem från Kumla och Märta har varit jätte duktig! I L:B peta hon ett i grunden, det var en kombination och hon kom in lite nära så då tryckte jag på för mycket så då kom hon nära på b också, men annars gick det super! I L:A så gick vi nolla och hade ganska bra tid så jag låg tvåa ända tills Jossan kom in och petade ner mig på tredje platsen och det var bara två placerade så vi hamnade precis utanför. Hon hoppade riktigt fint i båda klasserna så jag är jätte nöjd eftersom det var min och Märtas första L:A :D


Kommentarer
Postat av: Charlotte

så grymt roligt att se att det går så himla bra för er!:D grattis!

2012-03-04 @ 20:00:39
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0