Sveriges värsta bilförare

Är inte riktigt klar med SO hemprovet än men det ska ju inte in förrän nästa fredag så jag har ju hela nästa vecka på mig, men jag bestämde mig för att jag inte skulle vänta med den till sista dagen den här gången så därför har jag börjat i god tid denna gång ;) Men jag är i alla fall klar med tyska och engelska glosorna :) Blev ju ingen ridning idag som ni kanske förstod eftersom jag gjorde läxorna, men imorgon rider jag nog lite lugnt i alla fall :) Nu ska jag gå och titta på Sveriges värsta bilförare ;)
Svarten <3

Kommentarer
Postat av: Isabella :)

Aw, sötaste ponnyn !! <3333;***

2012-02-09 @ 21:41:08
URL: http://iisabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0