Träningen

Nu har jag precis ätit, och innan det så var Nina här. Hon kom vid 12 och då ryckte hon Barbies man, och sen körde vi ett dressyr pass och lite hoppning på slutet. Märta var jätte fin! Vi jobbade mycket på en volt med att öka och minska oså. Vi tränade mycket på att jag skulle få tag på Märta lite bättre så att hon inte gör som hon vill, för när hon tycker att det blir lite jobbigt försöker hon slippa undan ;) Men jag tyckte att det gick bra och att jag fick tag på henne mycket bättre än vad jag har gjort innan :) När vi hoppade så gick det också bra, vi hoppade en studs på volt och sen en studs och räcke ut och sen sista var bara ett vanligt räcke. Så vi hoppade det som en liten bana. 1. Studs på volt 2. Studs med räcke ut 3. Vanligt räcke. Det gick jätte bra och i slutet så fick vi till några jätte fina hopp! :)
Min fina lilla ängel!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0