Tävling

Märta var så duktig idag! I L:B så flöt det på riktigt bra! Det var en A0:A0. Omhoppningen kändes också riktigt bra! Vi gjorde några svängar som var ganska snäva och det blev en andra plats :D<3

L:A var en A1:A. Det blev lite konstigt för att när jag skulle hoppa oxern på framhoppningen så ropade dom att jag snart skulle in på banan, så då blev jag lite stressad och troligtvis så kände Märta av det så hon stannade. Men sen kom vi på det en gång till och då hoppade hon :) När jag kom in på banan så gick allt jättebra tills vi kom till fyran som var en kombination, jag kände att vi kom helt fel men vi var så nära så jag kunde inte göra något, så det blev ett stopp. Jag tror att jag är lite rädd för att hoppa kombinationer eftersom vi har fått stopp på tävling på kombination två gånger nu, så det ska jag träna på så att det går ännu bättre på tävlingar! Efter stoppet så hoppade Märta jätte bra, så det är ju inga problem för henne, men sen så gick det lite för fort så det blev ett pet på sexan men sen så gick det bra :) Det blev inte riktigt något flyt i L:A så det blev lite konstiga hopp, men Märta var jätteduktig


Kommentarer
Postat av: Charlotte

ojojoj så snygga!! o grattis till placeringen:D

2012-04-15 @ 19:12:13
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0