Milla snart

Nu har jag precis kommit in från stallet. Hästarna har fått stå inne hela dagen för att det är så dåligt väder! Fast alla har ju blivit ridna så dom har rört på sig och just nu så står dom och äter hö :) Märta gick riktigt bra idag! Hon lyssnade jätte bra och gick fint. Jag hade vanliga bettet och hon gick jätte bra i skritten och traven men sen i galoppen blev hon lite för pigg så då blev hon lite stark, fast hon lugnade ner sig sen :) I slutet tränade vi mycket på att hon skulle lyssna oså, så jag hade bom som hon skulle stanna framför och sen backa och sen gå över. Vi tränade även på att galoppera, stanna och sen galopp igen och det blev ett jätte bra pass idag, för hon lyssnade jätte bra!<3 Stina och Ella gick det också jätte bra för, och snart kommer Milla så jag ska gå och äta lite innan hon kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0