Hoppat med Märta♥

Nu har jag precis ätit och innan det så var jag ute och red Märta. Först red jag fram och hon gick jättefint i form! Sen skulle jag hoppa och mamma skulle hjälpa mig med att höja oså, och allt gick super! Först hoppade vi fram på två olika räcken och hon hoppade bra. Sen hoppade vi en kombination med oxer in och räcke ut, som jag sa att jag skulle träna på. Det gick jätte bra och båda hindren låg på ca 105 cm, så jag är jättenöjd med henne :D<3 Hon har ju stannat några gånger på tävling när det har varit oxer in och räcke ut bara för att jag fegar ur lite och håller inte om med benen tillräckligt. Men på nästa tävling om det är en sån kombination ska jag verkligen försöka att hålla om med benen och inte fega ur :)
Jag tror att det här är från L:An (100cm) i Tollstad, och ni ser ju att hon inte har några problem med höjden utan det är bara jag som måste bättra mig :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0