Märta♥

Nu har jag kommit in från stallet. Jag gav kaninerna massa gräs innan jag gick in och dom blev liiiite glada ;) Men i alla fall så red jag Märta en sväng i skogen och så klättrade vi även lite. Fem gånger uppför backen och 6 gånger ner. Hon tyckte det var ganska jobbigt idag också och ville helst slippa ;) Men det gick bra, hon var väldigt pigg idag så det var svårt att få stopp på henne vid vissa tillfälen ;) För hon ville ju hem till dom andra. När vi kom hem så red jag även lite i paddocken och det gick bra. Även då var hon väldigt pigg och jag fick inte riktigt tag på henne, men hon gick väldigt fint i form när hon väl gick som hon skulle. Men det blev bättre mot slutet när hon hade lugnat ner sig lite :)
Den här bilden är från när vi var uppe och provred henne i Umeå♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är så himla roligt att läsa om dig och märta, hon verkar stortrivas där nere hos er:) hon kunde nog inte komma till nått bättre ställe!

Pussa på henne från mig!

2012-05-15 @ 21:24:50
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0