Bessie´s Barbie♥

Nu har jag ridit Barbie också :) Känner mig rätt duktig när jag ridit 2 hästar ute i spöregnet ;) Jag skulle verkligen vilja ha ett ridhus! Det skulle vara så himla mycket lättare och roligare, för det är ju inte direkt jättekul att gå ut och rida i spöregn :p Men i alla fall så gick Barbie jättebra! Hon var jättefin i skritten och traven, men sen i galoppen blev hon lite pigg och stark, så jag fick börja om lite från skritten, sen traven och sen galoppen och då gick det mycket bättre :) Barbie och Märta är så ganska lika att rida men det är ju inte så konstigt, dom är ju helsyskon ;)♥ Men nu ska jag gå och ta en varm dusch för mina ben fryser ihjäl! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0