Märta och Barbie

Idag så har jag ju ridit Märta en liten stund i paddocken. Jag red kanske i 40 min eller nåt, och det gick riktigt bra! Jag trodde hon skulle vara lite för pigg och så men det var hon inte! Hon gick jätte fint och var jätte duktig :D Jag är nöjd med henne. Jag bad också Hampus att fota lite men jag insåg att han inte var så bra på det så det blev bara några bilder ;) När jag hade ridit Märta så red jag även Barbie. Det gick också jätte bra! Hon gick också fint men hon är lite "mörkrädd" så i galoppen i ena varvet fick hon för sig att det var något jätte läskigt så då drog hon iväg några gånger ;) Men efter ett tag så vänjde hon sig och då gick hon riktigt fint! :D
Märta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0