Hemma igen

Idag så hämtade Matildas mamma mig och Matilda hos Linnéa och sen så mötte pappa upp oss, så jag kom hem vid halv 10 ungefär. Då gick jag upp till mitt rum och la mig i sängen och tänkte bara vila lite men jag somnade, så jag vaknade vi två igen och då skulle vi äta. Vi har nästan inte sovit något inatt, jag gick och la mig en halvtimme på morgonen, men annars har vi bara suttit och pratat hela natten :p Men jag har i alla fall haft jätte kul! Nu har jag precis pluggat lite till Kemi provet men nu orkar jag inte mer. Ska nog gå ut en liten stund nu, men idag blir det ingen ridning för att jag är så himla trött! Igår när Stina och hennes familj var här så fick jag påslakan till sängen. Dom åkte hem vid ungefär 9 och då skjutsade pappa mig direkt till Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0