Grattis Alva!<3

Idag så åkte jag till stan direkt efter skolan, jag fick även sällskap av Linnéa på bussen som skulle hem till sig. Jag träffade min syster som var inne på gina, men i alla fall så köpte jag en svart vit tröja där och sen så gick jag och köpte ett par svarta jeans och då kom Klara. Vi till lilla hem och fikade och sen så handlade jag en till rosa tröja till mig själv och så en present till Linnéa :) Sen åkte jag hem till farmor och farfar och Klara gick hem eftersom hon skulle på dans på kvällen, men nu så är hon här så vi ska sova här inatt :D<333 Men nu har jag i alla fall precis duschat. Kommer nog lägga upp en bild i helgen så att ni får se hur mitt hår blev ;) Jag lägger troligtvis upp bilder på det jag köpte på fredag eller imorgon :)


Idag fyller min lilla kusin Alva två år, så grattis till henne! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0