Fullt upp!

Vaknade vid 8 imorse så nu har jag precis ätit frukost. Idag så är det fullt upp! Snart så ska jag gå ut och rida Märta, sen in och baka tårta och sen kommer Stina och hennes familj vid 6 ungefär, och innan så ska jag väl hjälpa till med maten och duka och sånt. Farmor och farfar skulle också ha kommit men Hampus har varit sjuk och då har dom varit här och skött om honom så nu är farmor sjuk, så dom kunde tyvärr inte komma. Men sen när alla har åkt hem så ska mamma eller pappa skjutsa mig till Linnéa, så jag kan ju inte säg att jag kommer ha en tråkig dag! Men nu ska jag gå ut i det fina vädret och rida en smutsig liten pålle som står i hagen ;) Hon är inte speciellt renlig av sig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0