Dåligt samvete!

Den här veckan så red jag bara måndagen och sedan har Märta fått stå, och det blir inte någon ridning idag heller. Men imorgon så ska jag rida när jag kommer hem efter skolan. Jag har kommit hem ganska sent både onsdag och torsdag och tisdag så hann jag inte. För i tisdag var det fullt upp med att tjejerna var här och red, igår så var jag ju i stan och sen åkte vi hem till Klara för att pappa ville prata med sin bror och idag så var det ju utvecklingssamtal, och så har jag tyska och engelska glosor till imorgon så jag har helt enkelt inte hunnit med att rida, men i helgen så blir det ändring på det! :) Jag får så himla dåligt samvete när jag inte har ridit på ett tag, fast hon tycker säkert att det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0