Barbacka tur :)

Sitter hos farmor och farfar och väntar på att farmor ska bli klar med pannkakorna :)
Förut idag när jag red så red jag lite barbacka och Märta var jätte duktig :D Hon gick så fint nästan hela tiden :) Det stod ett litet hinder i paddocken också där det inte var halt eller så, så jag hoppade några gånger med henne och hon bara studsade över så hon tyckte nog det var ganska kul ;) Sen kom ju Milla och det gick också jätte bra fast hon frös så mycket så vi fick sluta lite tidigare :) Ikväll ska jag nog springa lite på farmor och farfars löpband och sen duscha ;) Får se om jag orkar göra någon matte eller om jag gör den imorgon istället :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Haha ja, Hon är så söt!! :D <3

2012-01-31 @ 21:59:38
URL: http://hannasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0