Träningen i tisdags

Nu har vi prcis ätit men jag tänkte skriva lite om tränuingen som jag var på i tisdags. Vi red fram ganska länge innan vi började hoppa. Märta gick fint nästan hela tiden :) När vi började hoppa hoppade vi vi bara lite lågt och så höjde min tränare vart efter. Sedan hoppade vi en serie med en studs, ett räcke och en oxer. Vi höjde oxern lite också så den blev ungefär 90cm. Det var ganska svårt så hon stannade en gång på räcket som var i mitten för att jag inte höll om med bena ordentligt, men efter det hoppade hon kanon. Vi hoppade en liten bana på 5 hinder i slutet och det gick bra. Först hoppade vi den på 90cm och det gick lite sådär. Vi fick inte något bra flyt riktigt. Men sedan hoppade vi den på 1m och då gick det mycket bättre! Vi fick ett bra flyt och Märta hoppade jätte bra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0