Sharpman!

Nu har vi precis kommit hem från sharpman, och vi fick med oss lite grejer hem. Jossan övningskörde hem, jag var lite nervös fast hon var duktig :) Vi stannade på mc donalds på vägen hem och åt och så köpte alla förutom mamma glass ;) Jossan köpte vita JW ridbyxor och svarta ridstövlar och jag köpte vita kingsland ridbyxor och så beställde jag ridstövlarna som jag la upp bild på :) Dom hade inte den storleken som jag skulle ha på stövlarna. Jag provade mountain horse ridbyxorna också, fast jag tyckte att dom hade konstig passform :s 150 satt för tajt men i midjan lite för löst, 160 satt inte alls tajt och var jätte stor i midjan. Jag provade även andra ridbyxor fast dom passade inte heller, antingen var dom för stora, för små eller något konstigt i midjan :s Men sen så provade jag kingsland ridbyxorna, och jag tyckte att dom var skönast, men självklart så skulle dom vara dom dyraste av dom jag testade! Så först så ville jag inte köpa dom för att jag tyckte att det var lite dyrt för ett par ridbyxor, fast jag hade 20% rabatt och 100 kr på presentkort, så dom blev lite billigare i alla fall, så jag köpte dom sen ändå :) Jag tyckte att dom var väldigt snygga och jätte sköna, så jag är nöjd med dom!

Ridbyxorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0