Pigg pålle!

Jag kom in från stallet för en stund sen och det gick inte så jätte bra idag när jag red Märta. Jag hade vanliga bettet på henne och så red vi i skogen och då blev hon så himla pigg! Så jag kunde inte hålla i henne knappt, så hon gick ju aldelles för fort! Men sen i slutet så lugnade hon ner sig och då gick hon fint i form oså. Men det var lite korkat av mig att ha vanliga bettet på henne, för jag vet ju att hon är pigg i skogen, men idag var hon extremt pigg! Men som sagt så var det väldigt dumt av mig, men jag hade inte det andra tränset ute i stallet och så var det inte ihoppsatt eftersom jag smörjde det för några dagar sen, men men det blir nog bättre nästa gång :) Men hon tyckte ju i alla fall att det var jätte kul ;)<3
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0