Nya stövlar! :D

Nu är mamma, pappa och jag påväg hem. Vi köpte stövlarna och skosulor på Sharpman och sen åkte vi och hälsade på mammas faster som inte mår så bra :/ Ikväll kommer jag att lägga upp bilder på det jag köpte på Sharpman när jag och Hanna var där och vad jag köpte idag :) När vi var där idag så frågade jag även om min hjälm som klämmer på min panna, så vi fick ett nummer som vi skulle ringa till och se vad vi ska göra med den :) Som sagt ska jag plocka in allt i transporten när jag kommer hem. Jag måste även sätta ihop tränset som jag smörjde igår. Jag tvättade även benskydden och smörjde sadel+sadelgjord så det mesta är klart :)
Bilden är väldigt dålig, den är mycket svartare oså i verkligheten, men det får duga :p Det är en jw hjälm, vet inte om det syns så bra på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0