Nästan klar

Nu har jag ätit och fixat mig lite men jag har inte sminkat mig än så det ska jag gå och göra nu :) Jag hjälpte även Jossan med att fixa hennes hår förut. Blir nog inte så bra uppdatering nu ikväll, kanske blir något inlägg när jag är hos farmor och farfar, och sen troligtvis något när jag kommer hem. Jag hade tänkt att jag skulle hinna springa idag men det hann jag inte, så om vi inte kommer hem för sent så ska jag göra det då. Har inte sprungit på två dagar nu så jag måste springa imorgon i alla fall. Jag känner att jag vill förbättra min kondition ganska mycket mer, och därför försöker jag springa så ofta som möjligt! :)
Vill verkligen ha en sån här! Dom verkar väldigt sköna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0