Muskla Märta<3

På träningen så sa Nina att jag skulle försöka muskla Märta lite mer nu eftersom hon har tappat lite över vintern eftersom jag inte ridit lika bra då för att vår paddock har varit täckt av is oså. Så det gjorde jag igår. Hon sa att jag kunde sätta upp studs och sånt, så jag satte upp en studs på två hinder och sen ett galoppsprång och räcke ut. Det gick jätte bra och min lilla prinsessa hoppade jätte fint! Jag satte upp en studs med två hinder på en volt också, och det gick också bra att hoppa. Jag hoppade inte ju inte så högt eftersom det var studs oså :) Jag hoppade dom några gånger efter att jag värmt upp oså. Jag red lite markarbete med henne innan jag hoppade så hon var mjuk och fin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0