Kvällen

Kvällen hos farmor och farfar var rolig. Jag, Klara, Hampus och Robin gick ner till lekparken med Alva (2år) och hon tyckte att det var jätte kul! Hon är så rolig eftersom hon pratar så mycket nu, fast hon säger mest enstaka ord ;) Men i alla fall så fick vi följa med henne överallt och göra som hon sa för annars blev hon arg ;) Klara och jag ville sova där och även Hampus och robin frågade om dom fick sova där, men eftersom Nina kanske kommer imorgon så blev det inte så, så ingen sov över, så det får vi ta en annan gång :) Robin är Klaras lillebror och Hampus är ju min lillebror, men det visste ni kanske redan ;p Jag fick även 200kr av Alva och hennes familj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0