Ensam hemma...

Igår följde Linnéa och Love med hem och vi har haft jätte kul! Nu åkte dom precis hem så jag ska ut och fixa maten till hästarna. Igår så kom vi inte hem förrän halv 9 eftersom det var öppet hus. Men idag så har vi ridit och tittat på film. Linnéa red Märta och jag Darmona i början men sen så bytte vi häst. Love ville inte rida men hon tog lite kort istället :p Vi red bara i skogen :) Men nu är jag i alla fall ensam hemma, så jag ska ut och springa efter att jag har fixat maten till hästarna oså :)
Tycker att dom här jeansen är grymt snygga och har kompisar som säger att dom är jätte sköna, så funderar på att köpa dom faktiskt :) Den här bilden var inte speciellt bra men det får duga ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella Lindell:)

Jag har byxorna och de är så sjukt sköna! Du kommer inte ångra dig om du köper de! Dock kostar de väldigt mkt.. <333

2012-04-05 @ 23:28:32
URL: http://iisabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0