DGIF

Imorgon så ska jag rida Märta på förmiddagen och sen ska jag åka och kolla på Hampus och hans lag när dom spelar fotbollsmatch. Sen kommer Stina och Ella och rider efteråt för dom hunde inte komma på tisdag :) Hampus match börjar kl 4 och sen blir det väl fullt upp med Stina och Ella och sen med att fixa i stallet och allt för skolan på måndag. Så imorgon blir det ganska mycket att göra :) Jag älskar när det är så för det är så tråkigt när man inte har något att göra ;)
Saknar att få spela fotboll i DGIF med alla er!<3 En del av er träffade jag bara just då ,så nu träffas vi ju inte överhuvudtaget tyvärr :(<3
För er som inte vet så fick vårat lag lägga ner för att vi inte hade tillräckligt med spelare :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0